5.2.08

Recuperare taxa auto

Recuperare taxa auto in instanta.

Presedintele Judecatoriei Botosani, Liliana Poelinca, a castigat procesul intentat statului roman privind restituirea taxei de prima inmatriculare, obtinand astfel suma de 6.287 lei.

Presedintele Judecatoriei Botosani, Liliana Poelinca, a declarat ca nu se astepta sa fie atat de mediatizat procesul pe care l-a intentat Serviciului Public Comunitar Regim Permise de Conducere si Fiscului pentru restituirea sumei de 6.287 platita ca taxa de prima inmatriculare si pentru care a obtinut castig de cauza.

„Nu inteleg de ce se mediatizeaza atat. Am actionat ca si cum ar fi procedat orice cetatean. Dar, probabil, fiindca sunt presedinta Judecatoriei sunt in centrul atentiei", a precizat Liliana Poelinca. Aceasta sustine ca a facut demersul respectiv fiindca in opinia sa taxa este ilegala. „Este si o cale de recurs. Daca reprezentantii celor doua institutii vor considera de cuviinta sa atace hotararea au aceasta cale. Eu voi merge pana la capat", a mai adaugat presedintele Judecatoriei Botosani.

Liliana Poelinca a solicitat suma in cauza achitata pe parcursul anului trecut pentru un autoturism marca Audi A4.

Ministerul Finantelor a facut public, saptamana trecuta, proiectul de ordonanta privind modificarea taxei auto si l-a supus dezbaterii publice. Taxa auto se calculeaza in functie de gradul de poluare a masinii (normele Euro), de capacitatea cilindrica si de vechimea autovehiculului. Potrivit noii grile de taxare, valoarea taxei se va tripla la masinile noi Euro 4, dar va fi de zece ori mai mica pentru masinile Euro1 cu o vechime de 14 -15 ani.

Pentru mai multe informatii despre cum se poate recupera taxa auto:
Cons. Juridic Andrei Neagu
E-mail: andrei_neagu2005(at)yahoo.com
Tel: 0721252456

3 comentarii:

ioni spunea...

chiar crede doamna Liliana Poelinca ca vede vriun ban de la finante inapoi. Daca da sa-mi dea si mie un bip in ziua aceea si ma inbat de fericire (sper sa mai traiesc pana atunci)

Anonim spunea...

Mi se pare o nebunie si sunt sigura ca multi dintre voi sunteti de accod cu mine.Sunt atat de multi tineri care se chinuie pe alte meleaguri,tocmai ca sa reuseasca sa faca ceva in viata lor, iar statul roman nu face altceva decat sa caute noi solutii prin care sa-si insuseasca ceea ce multi,foarte multi dintre noi castigam cu foarte mare sacrificiu.Dupa ani si ani de munca pe la altii ca la noi...vai de capul nostru,dupa ce mi-am pierdut aproape toata familia prin tari (calde financiar si social),dupa multa suferinta si truda,am reusit sa-mi fac un cadou "scump" pt mine :)de fiecare dupa posibilitati=o masina de 5 mii euro, pt care statul roman m-a pus sa platesc o taxa 2.250 euro.Am platit-o.Dar stie statul roman cum si ce sacrificii a trebuit sa fac?Sau si mai grav ma ajuta pe mine cu ceva statul roman in situatia in care eu stau in Romania cateva luni pe an?Ei bine nu.Si toti banii care-i castig ii aduc in romania....Pacat.As vrea totusi sa-mi recuperez din suma,dar sincera sa fiu mi se pare dificil si nu cred ca o sa vina ziau in care statul sa fie capabil sa restituie cetatenilor ceea ce li se cuvine.Rusine statului roman pt toate nedreptatile facute care se gasesc la tot pasul in tara mea natala Romania.

Anonim spunea...

Bai nu se mai satura statu asta de taxe......